فروشگاه لوازم ارزان
در صورت هرگونه مشکل با مدیر سایت در تماس باشید . 09396319391

حاوی:
- گیلیسیرین : مرطوب کننده و نرم کننده غنی و قوی پوست .

- ویتامین E  : آنتی اکسیدان بسیار قوی ، که از پیری و تحلیل رفتن سلولها جلوگیری می کند.ویتامین E یک ضد سرطان طبیعی برای بازسازی و جوانسازی پوست است.

-  ویتامین B2: ترمیم کننده غنی پوست ، لطیف کننده و نرم کننده پوست ، رنگ زرد  این کرم نیز به خاطر ویتامین B2  فراوان کرم یواکسین است.

- اسید گلیسیراتینیک و کامفور: باعث گردش زیاد خون در پوست می شود و پوست را گرم می کند بیشتر شدن جریان خون در پوست  و حرارت ایجاد شده به معنی خون رسانی بیشتر رگها و در نتیجه غذارسانی بیشتر به سطح پوست می شود . در نتیجه احساس شادابی و طراوت بی نظیری به پوست می دهدو پوست عمیقا"تغذیه و هلویی میشود.

* این کرم باید دور از نور خورشید نگه داری شود ( به خاطر مواد طبیعی و گیاهی این کرم است ) در نتیجه جعبه ی این محصول مات است و شیشه ای نیست .

* مقدار کرم یواسکین : 75 میل است و جعبه اش نارنجی است



طرز استفاده :
 - برای پوست نرمال و خشک : میزان بسیار کم ، روز یا شب روی پوست شسته شده ی نمناک (بجز دور چشم و دور لب ) زده شود . به پوست گردن ، دست و پا هم نیز میتوان زد.

- برای پوستها ی نرمال/خشک/چرب/مختلط: به صورت ماسک با لایه ای غلیظ : روی پوست  تمیز نمناک (به جز دور چشم و دور لب ) زده شود و بعد از 15 دقیقه با آب و شوینده مناسب شسته شود. این ماسک پوست را گرم می کند و خون رسانی را در بافت سطحی پوست را افزایش میابد .

- هفته ای دو تا سه بار به عنوان ماسک از این محصول استفاده  شود .


قیمت : 53,000 تومان




ارسال توسط
ارسال توسط
ارسال توسط

 

 

قیمت : 10.900 تومان

   

> کرم و دست صورت حاوی ویتامین E و روغن جوجوبا مای
> ضد التهابات و تحریکات پویستی (به دلیل استفاده از روغن جوجوبا)
> پیشگیری از پیری زودرس پوست با حذف رادیکالهای آزاد (به دلیل استفاده از ویتامین E)
> کرم سبک با جذب سریع و تعدیل کننده چربی پوست
> قابل استفاده در ساخت داروهای ترکیبی
> قابل استفاده برای تمام سنین و انواع پوست
> جذب سریع و عدم احساس چربی زیاد پس از مصرف




ارسال توسط
ارسال توسط
ارسال توسط

مزايايي كه سبب مي‌شود آلوئه ورا براي مصارف پوستي استفاده گردد عبارتند از:

 * با رساندن اكسيژن  بيشتر به سلولهاي پوست، سبب ترميم بافت پوست مي‌گردد.

 * سلولهاي پوستي مرده را  از بين مي‌برد و سلولهاي جوان جايگزين شده بنابراين پوست را تازه و درخشان مي‌سازد.

* مانع از پيري پوست و چروك آن مي‌گردد.

معمولا بايد يك لايه نازك 1/0ميلي‌متري از كرم روي پوست قرار گيرد. بعضي‌ها معتقدند هرچه بيشتر كرم استفاده شود، بهتر است اما اين كار فايده ندارد و اثر كرم را افزايش نمي‌دهد. تقريبا يك گرم از كرم را مي‌توان براي سطحي حدود 10در10 سانتي‌متر از سطح پوست استفاده كرد اما يك گرم يعني چقدر استفاده از «واحد بندانگشت» كه بعضي از افراد به آن عادت دارند، براي مشخص كردن مقدار كرم موردنياز نواحي مختلف بدن مناسب است.


قیمت : 10,900  تومان

 




ارسال توسط محمد محبی

 

کرم لایه بردار پوندس با عصاره آلبالو و توت فرنگی

لایه برداری ملایم که برای مصرف روزانه در کنار در کنار دیگر محصولات لومینوس توصیه می شود .
کاهش رنگ لک ها در سطح پوست .
با حذف سلول های مرده پوست به وسیله میکروسفرهای جوجوبا که عمل سایش را بدون ایجاد هیچگونه آزردگی انجام می دهد، توان سلول های سطح پوست برای جذب ترکیبات موثر و مورد نیاز به داخل پوست افزایش می یابد.

قیمت : 15,500  تومان

 




ارسال توسط محمد محبی


ویژگی ها:مناسب برای انواع پوست ها

جهت از بین بردن آسان و سریع موهای زائد بدن

نرم کننده و التیام بخش

حاوی کمپلکس مرطوب کننده و ترمیم کننده اوره، ژل آلوئه ورا، گلیسیرین و بیزابولولبدون ایجاد حساسیت، التهاب و بوی نامطبوع

 كشور توليد كننده : ايران

کرم موبر بدن هیدرودرم (Hydroderm)


ایجاد موهای ناخواسته بر روی نواحی مختلف پوست عمدتا تحت تاثیر عوامل هورمونی و ژنتیکی بوده و مشکل نسبتا شایعی در بانوان و دوشیزگان می باشد.
 استفاده از ترکیبات موبر از روش های موقتی و استفاده از فرآورده های کاهش دهنده رشد مو از روش های دایمی از بین بردن موهای زائد محسوب می گردد.

قیمت : 6,500  تومان

 




ارسال توسط محمد محبی

مواد موثره و  ويژگي ها

 عصاره آرنيكا: غني از اسيدهاي چرب بوده و داراي خواص ضد التهابي و التيام بخشي مي باشد.آلوئه ورا عصاره گياهي به نام صبر زرد مي باشد و داراي خواص شگفت انگيزي است ، اين ماده علاوه بر خواص ضد التهابي بعلت دارا بودن خواص ترميم كنندگي و التيام بخشي مانع از ايجاد عوارض ناخواسته ناشي از عمل دپيلاسيون نظير التهاب پوست مي گردد. همچنين با افزايش تكثير سلولهاي اپيدرم در ترميم جراحات پوستي نيز موثر است.
 

روغن کالاندولا(گل هميشه بهار): يكي از گياهاني است كه از دير باز بعلت خواص شگفت انگيز خود بسيار مورد توجه بوده است . اين ماده علاوه بر اثرات التيام بخشي و ترميم كنندگي ، يك ضدعفوني كننده و ضد قارچ بسيار قوي بوده كه در درمان اگزما ، سوختگي ناشي از آفتاب ، سوختگي ناشي از آب داغ و همجنين زخمهاي كوچك مورد استفاده قرار ميگيرد . اين گياه بعنوان يك ماده موثر در كاهش عفونت ، تحريك التيام زخم و بعنوان ضدعفوني كننده از كارائي بسيار خوبي برخوردار مي باشد.
 

 عصاره جوانه سويا : اين عصاره از جوانه لوبياي سويا بدست مي آيد . عصاره جوانه سويا يك نرم كننده بسيار خوب بوده و در عين حال بعنوان يك آنتي اكسيدان موثر عمل مي نمايد.

قیمت : 13,900  تومان

 




ارسال توسط محمد محبی

 کرم موبرصورت هیدرودرم (Hydroderm)

ویژگیها و مواد موثر
آلوئه ورا عصاره گیاهی به نام صبر زرد می باشد و دارای خواص شگفت انگیزی است ،این ماده علاوه بر خواص ضد التهابی بعلت دارا بودن خواص ترمیم کنندگی و التیام بخشی مانع از ایجاد عوارض ناخواسته ناشی از عمل اپیلاسیون نظیر التهاب پوست می گردد. همچنین با افزایش تکثیر سلولهای اپیدرم در ترمیم جراحات پوستی نیز موثر است بیزابولول ترکیبی است که از گیاه بابونه بدست آمده و دارای اثرات ضد التهابی و ترمیم کنندگی است .اوره با تقویت سطح دفاعی پوست سبب حفظ رطوبت آن بمدت طولانی می گردد . استفاده همزمان از مواد مذکور در فرمولاسیون این فرآورده سبب میگردد که پس از عمل اپیلاسیون بروز واکنشهای التهابی و یا آلرژیک به دنبال مصرف این فرآورده به حداقل برسد.

روش مصرف
اکیداً توصیه می گردد، مصرف کنندگانی که برای اولین بار از کرم موبر صورت هیدرودرم استفاده می نمایند، تست حساسیت را 24 ساعت قبل از مصرف برروی سطح کوچکی از پوست صورت انجام دهند. سطح پوست ناحیه مورد نظر را به آرامی و با دقت بسیار، به کمک کاردک با یک لایه ضخیم و یکنواخت از کرم موبر صورت هیدرودرم بپوشانید. از مالیدن کرم بر سطح پوست جداٌ خودداری فرمائید. پس از 5 دقیقه به وسیله کاردک قسمت کوچکی از سطح پوست را امتحان کنید، اگر موها به راحتی جدا شدند تمام سطح پوست را به کمک کاردک با ملایمت و نرمی پاک نمایید در غیر این صورت کرم را برای چند دقیقه دیگر حداکثر تا10 دقیقه بر روی سطح پوست نگاه دارید. پس از مصرف، محل موردنظر و دست ها را با آب ولرم شستشو دهید و پوستتان را به آرامی خشک کنید.

قیمت : 6,500  تومان




ارسال توسط محمد محبی

 کرم روشن کننده هیدرودرم (Hydroderm)

 ويژگي ها و مواد موثر
آلفا آربوتين
 كه عصاره گياه بير بري مي باشد و با مهارت غير قابل برگشت واكنش آنزيماتيك توليد ملانين و جلوگيري از تشكيل آن سبب روشن تر شدن پوست مي گردد.علاوه بر آن با جذب پرتوهاي ماورا بنفش نور خورشيد مانع از اثرات سوء آن مي شود.
آلفائيدروكسي اسيد بكار رفته در اين فرآورده با حذف لايه خارجي و فرسوده و تيره پوست و نمايان ساختن لايه جوان و تازه زيرين سبب روشن تر .شدن سطح پوست مي گردد
كوژيك دي پالميتات نيز با مهار غير قابل بازگشت آنزيم تيروزيناز سبب توقف در دسنتز ملانين شده و از بروز لك ها و تيرگي هاي پوست جلوگيري مي كند.
ويتامين سي بكار رفته در اين فرآورده از نوع پايدار بوده كه علاوه بر تقويت ،توليد و سنتز رشته هاي كلاژن و الاستين باعث كاهش تيرگي هاي ناشي از افزايش سن و يكنواخت نمودن رنگ پوست مي گردد.

روش مصرف

شب ها پوست خود را به كمك يك پاك كننده ملايم تميز و كاملا خشك نماييد.سپس به مقدار كافي از كرم روشن كننده هيدرودرم بر روي مناطقي .از پوست كه لك و يا تيرگي وجود دارد ماليده و ماساژ دهيد تا خوب جذب گردد .مصرف كرم را 6 تا 8 هفته ادامه دهيد تا آثار آن نمايانگردد

قیمت : 12,000  تومان




ارسال توسط محمد محبی

 کرم ضد چروک هیدرودرم (Hydroderm)

کرم ضد چروک هیدرودرم مناسب برای انواع پوست ها, کاهش دهنده چروک های عمیق ، برطرف کننده چروک های سطحی وتقویت کننده و جوان کننده پوست.

مناسب جهت انواع پوست ها
جهت برطرف نمودن چروک های سطحی و کاهش چروک های عمیق پوست صورت و  گردن
تهیه شده بر پایه کمپلکس تقویت کننده، ضد چروک و جوان کننده: سرامید، رتینول، سدیم اسکوربیل فسفات و روغن جوانه گندم
حاوی کمپلکس مرطوب کننده: اوره، شی باتر، لاکتات سدیم و اسکالن
محتوی روغن دانه انگور و عصاره گل گاوزبان
همراه با ویتامین های E و دکسپانتول

قیمت : 16,000  تومان




ارسال توسط محمد محبی
آخرين مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبي
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 93830
تعداد مطالب : 677
تعداد نظرات : 832
تعداد آنلاین : 1

گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنه